اخبار ورزشی

تبلیغات صداوسیما وسط زمین فوتبال چه می‌کند؟

در بازی اینتر و بارسلونا، بینندگان ایرانی تبلیغ برندهای داخلی را وسط زمین دیدند، اما تماشاگران ورزشگاه چیزی ندیدند!

به گزارش آینه فردا؛ در بازی اینتر و بارسلونا، بینندگان ایرانی تبلیغ برندهای داخلی را وسط زمین دیدند، اما تماشاگران

ورزشگاه چیزی ندیدند!

این کار با فناوری Digital Replacement Technology یا تبلیغات مجازی انجام می‌شود.

فناوری تبلیغات مجازی چیست؟

با استفاده از هوش مصنوعی و پردازش تصویر، تبلیغات دیجیتالی روی زمین یا تابلوهای کنار زمین در پخش زنده قرار می‌گیرند.

امکان هدفمندسازی تبلیغات برای مناطق مختلف (مثل برند ایرانی در ایران و برند اروپایی در اروپا) وجود دارد.

چه انتقادهایی از این کار شده؟

شکل بصری چشم‌نوازی ندارد. به‌علت تعدد تبلیغ، از کیفیت تصاویر کاسته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا