اجتماعیگوناگون

تغییر لوگوی شبکه یک صداوسیما

شبکه یک صداوسیما از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد. در این تغییر، عناصر مختلفی از جمله پالت رنگی، فرم‌های گرافیکی، المان‌های حرکتی و تایپوگرافی، مورد بازنگری و طراحی مجدد قرار گرفتند.

به گزارش آینه فردا ، لوگوی تازه این شبکه با ترکیب روش‌های مدرن طراحی گرافیک و هویت بصری ایرانی ـ اسلامی شکل گرفته است.

این طراحی شامل دو رنگ اصلی، یک رنگ مکمل و یک رنگ پس‌زمینه بوده و حرکت‌های آن نیز از ساختار هندسی لوگو الهام می‌گیرد. همچنین، در این تغییرات، ظرافت بیشتری در طراحی لوگو و عدد یک به کار رفته که به‌صورت متناوب در کنار آن ظاهر می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا