اقتصادی
لوگوی جدید ایران خودرو رونمایی شد
گروه صنعتی ایرانخودرو با طراحی لوگوی جدید خود، گام مهمی در راستای تقویت هویت برند و همراهی با تحولات روز صنعت خودروسازی برداشته است.

به گزارش آینه فردا ؛ در آخرین روزهای سال۱۴۰۳، شرکت خودروسازی ایران خودرو از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد. به گفته ایرانخودرو این لوگو که ترکیبی از عناصر سنتی و مدرن است، نشاندهنده تعهد این شرکت به حفظ اصالت و حرکت به سمت آیندهای پایدار و دیجیتال است. لوگوی جدید ایران خودرو با طراحی مدرنتر و مینیمالیستی، تلاش دارد تا ارتباطی قویتر با مخاطبان خود برقرار کند. المانهای اصلی این لوگو یعنی نماد اسب و سپر تغییر ویژهای نداشتهاند و رنگ آبی این مجموعه نیز حفظ شده است.
به نظر میرسد که این تغییرات همچنین با هدف جلب توجه نسل جوانتر کشور و تقویت جایگاه ایران خودرو در بازار انجام شده است.
